Objednávky jsou expedovány v pracovní dny od pondělí do pátku, o víkendu a o svátcích nelze zboží zasílat.


DPD logo

Doprava službou DPD - kurýr

Balíky jsou převáženy expresní službou DPD (Private) kamkoliv v rámci ČR do hmotnosti 50 kg. Objednávky přijaté do 13 hodin (všední dny) jsou expedovány ještě tentýž den - pokud je zboží skladem. Doručení probíhá následující pracovní den od podání zásilky (po přijetí změny statusu objednávky na "Odesláno"). Doprava zboží na území ČR je připočtena k ceně objednávky a bude dodána na místo, které uvedete jako místo dodání zboží. Po odeslání balíku Vás budeme informovat prostřednictvím emailu. Zboží zaplatíte při převzetí dopravci (v hotovosti nebo kartou). Při platbě předem ušetříte 25 Kč vč. DPH za platbu dobírkou. Pokud bude objednávka rozdělena do více balíků - na požadavek zákazníka - kvůli nedostupnosti části zboží z objednávky, je účtován poplatek za následující balík 70 Kč vč. DPH. Přepravce informuje zákazníka také emailem + SMS zprávou - kde si zákazník může změnit termín dodání, adresu nebo čas doručení.

DPD Pickup (dříve ParcelShop)
Doručení do výdejního místa, kterých je více než 150 po celé ČR. Spolupráce např. se společností Uloženka. Vyzvednout balíček si lidé mohou i v jednom z 13 dep DPD. Balíček je na výdejním místě uložen po dobu 7 kalendářních dnů. Povolené rozměry pro veškeré zboží: maximální povolená délka u nejdelší strany je 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250 cm. Nejvyšší povolená hmotnost 20 kg. Jestliže jsou tyto rozměry přesaženy, budeme Vás informovat a domluvíme jiný druh dodání. Při hmotnosti nad 20 kg není služba Pickup v košíku nabídnuta.

Pro maloobchodní zákazníky je dopravné a balné nad 5000 Kč vč. DPH ZDARMA.
Pro partnery (VO) je dopravné a balné nad 5000 Kč bez DPH ZDARMA.

Hmotnost do (kg) Cena dopravy v Kč vč. DPH Dobírka (platba hotově/kartou) v Kč vč. DPH
0,5 80 25/30
3 85 25/30
5 90 25/30 
10 95 25/30
20 100 25/30 
31,5 115 25/30
50 125 25/30

Česká pošta

Doprava Českou poštou

Balíky jsou expedovány prostřednictvím České pošty (Balík Do ruky, Balík Na poštu) po celé ČR do hmotnosti 30 kg. Objednávky přijaté do 13 hodin (všední dny) jsou expedovány ještě tentýž den - pokud je zboží skladem. Doručení probíhá následující pracovní den od podání zásilky (po přijetí změny statusu objednávky na "Odesláno"). Adresát si může upravit čas nebo způsob doručení. Adresát je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den podání zásilky. Pokud upřednostňujete osobní vyzvednutí balíku, lze jej uložit na poště. Cestu balíku lze sledovat přes Track & Trace na stránkách České pošty - číslo balíku Vám bude zasláno emailem po expedici zásilky. Pokud bude objednávka rozdělena do více balíků - na požadavek zákazníka - kvůli nedostupnosti části zboží z objednávky, je účtován poplatek za následující balík 99,- Kč vč. DPH. Rozměrnější zásilky než 30 kg jsou expedovány jinou přepravní službou - ceník viz DPD.

Doručení službou "Balík Do ruky": jestliže Vás nezastihne pošta na dodací adrese, zanechá zásilku na nejbližší poště, kde je standardně uložena 7 dní. Nabízíme i možnost zaslání službou "Balík Na poštu", zvolte si dle PSČ pobočku pošty, na kterou chcete zásilku odeslat - zde bude uložena po dobu 7 dnů. Pokud nestíháte objednávku na poště vyzvednout, lze si lhůtu prodloužit (online přes sledování balíku nebo nás kontaktujte a my vše vyřídíme za Vás). Pokud této lhůty nevyužijete k vyzvednutí, bude zásilka po 7 dnech doručena zpět na naši adresu jako nevyzvednutá. Každé další zaslání je zpoplatněno napočtením částky za dopravu o jednou tolik. Může být vyžadována platba předem.

Zásilky je možné expedovat v pátek se sobotním doručením.

Pro maloobchodní zákazníky je dopravné a balné nad 5000 Kč vč. DPH ZDARMA.
Pro partnery (VO) je dopravné a balné nad 5000 Kč bez DPH ZDARMA.

Hmotnost do (kg)  Cena dopravy v Kč vč. DPH
Balík Do ruky / Na poštu
Dobírka (platba hotově) v Kč vč. DPH
0,5 110 / 105 0
5 115 / 110 0
7 125 / 120 0
10 135 / 130 0
20 220 / 215 0
30 250 / 245 0

Možnosti plateb

Na eshopu lze zvolit platbu:

  • kartou - online,
  • převodem (obvykle trvá 1-2 prac. dnů),
  • dobírkou - platba v hotovosti,
  • dobírkou - platba kartou u přepravce (jen DPD).

Podporujeme platby online:
GoPayVerified by VISAMasterCard Secure CodeVISAVISA ElectronMasterCardMasterCard ElectronicMaestro

Na prodejně (osobní odběr) lze platit pouze v hotovosti.

DŮLEŽITÉ INFORMACE - PO ODESLÁNÍ ZBOŽÍ ZÁKAZNÍKOVI

Tyto informace zároveň zákazníkovi automaticky přijdou na email s poslední změnou statusu na "Odesláno".

Pokud máte problém s dodaným zbožím, něco Vám nefunguje, nebo Vám něco v zásilce chybí, neprodleně nás prosím kontaktujte, vše s Vámi rádi vyřešíme k oboustranné spokojenosti.

Při převzetí zásilky od přepravce se přesvědčte, zda není zboží mechanicky poškozeno a zda odpovídá Vaší objednávce. V případě, že zjistíte mechanické poškození zásilky nebo další nesrovnalosti, sepište s řidičem reklamační protokol a nechte si ho řidičem potvrdit. Pokud dopravce nebude mít prostor čekat, až zboží překontrolujete, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou - např. mechanické poškození obalu. Případné poškození zásilky způsobené přepravou je nutné reklamovat v okamžiku převzetí přímo u dopravce - na pozdější reklamace nelze brát zřetel (netýká se záručních vad, na které se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta).

Jestliže zjistíte poškození zboží uvnitř zásilky (přestože je zásilka zvenčí neporušená), obratem nás kontaktujte telefonem nebo emailem ideálně s fotografií poškození. Pokud nám poškození nenahlásíte nejdéle následující pracovní den, bude považováno za nepoškozené a na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

V případě nepřevzetí zásilky z důvodu na straně zákazníka (odmítnutí, vypršení lhůty pro uskladnění zásilky u přepravce atp.), může být následně vyžadována platba předem a zároveň přičtení nákladů na opětovné zaslání.