Provoz e-shopu Televizní Centrum byl 28. 2. 2019 ukončen.

Kontaktní údaje pro řešení reklamací

=========

Alma, Amiko, Formuler, Fracarro, FTE, Inverto, Iskra, ITS, Maximum, Neotion, Optibox, SMIT, Synaps, Technisat, Tele System, TeleTek, Terra, Triax, Vaten, Zircon, Zolan, Kemot, Alcad, Samsung, Kingston, Cabletech, Toshiba, Tesla, Signal

Doručovací adresa:
INTER-SAT LTD, org. složka
Blučina 704
664 56 Blučina

=========

Blow,  DI-WAY, Ferguson, Fuba, GoSAT, HD-BOX, Megasat, Openbox, Strong, Sunsat, Tecatel, Thomson, Opticum, Dreamsky, Deviser, TsT, Edision, Televes, C-TECH, Mascom (jen moduly), GT-SAT, Zgemma, Octagon, Golden Media, Humax

Doručovací adresa:
SAPRO, s.r.o.
Konská 455
Třinec
739 61
Česká republika
Reklamace:
+420 591 008 310
reklamace@sapro.cz

=========

VU+, AB Cryptobox, Mascom (konvertory)

AB-COM SK

Zaslání reklamace:

1. Českou poštou / kurýrem
AB-COM s.r.o.
M. Rázusa 4795
955 01 Topoľčany
Slovenská republika

2. Jen Českou poštou na P.O.Box v ČR
AB-COM s.r.o.
P.O.Box 32
738 01 Frýdek-Místek
Česká republika

K REKLAMACI NEZAPOMEŇTE UVÉST VAŠE TEL. ČÍSLO A ADRESU PRO ZPĚTNÉ ZASLÁNÍ REKLAMACE!

REKLAMACE:

Zboží zašlete na výše uvedenou adresu. Pokud se jedná např. o vadnou komponentu v satelitním kompletu, není nutné zasílat kompletní balení. Přiložte kopii faktury a reklamační list (naleznete na této stránce v sekci "ke stažení"), případně průvodní dopis s popisem závady. Pokud nemáte doklad, uveďte nám jakýkoliv údaj, který identifikuje nákup u nás (jméno, číslo obj., email s potvrzením). Doklady stačí doručit elektronicky na náš email. Reklamaci se snažíme vyřešit v co nejkratším termínu. Lhůta pro reklamaci se počítá dnem přijetí. Reklamační řád je k dispozici níže v sekci "ke stažení". Před reklamací doporučujeme provést zálohu, pokud máte v přístroji důležité nastavení či seřazený přehled programů atp. Za ztrátu dat neručíme, přístroj se např. po aktualizaci FW či výměně základní desky uvádí do továrního nastavení.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE ČTRNÁCTIDENNÍ LHŮTĚ (vracet na FAKTURAČNÍ ADRESU - sídlo):

Zboží zašlete na výše uvedenou adresu. Doporučuje se vracet v původním originálním obalu - nepoškozené a kompletní. Přiložte kopii faktury a průvodní dopis (nebo formulář pro odstoupení od smlouvy - naleznete na této stránce v sekci "ke stažení"), ve kterém uveďte způsob vrácení financí - převodem nebo složenkou. V případě převodu doplňte číslo účtu, u složenky adresu pro vrácení financí (vracení financí probíhá do 14-ti dnů od fyzického přijetí a kontrole zboží). Poštovné a balné od Kupujícího k Prodávajícímu jde k tíži kupujícího. K tíži kupujícího jdou také náklady za bezhotovostní převod částky na bankovní účet kupujícího nebo náklady za poukázání částky složenkou na adresu kupujícího.  Dle zákona má Prodávající nárok na úhradu nezbytných nákladů na uvedení vráceného zboží do původního stavu, které mohou být započteny oproti částce, kterou jsme povinni kupujícímu vrátit (obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto má TelevizniCentrum.cz právo na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou poté zákazníkovi naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží). Doporučujeme před testem zboží nesundávat ochranné fólie a původní obaly nevyhazovat. Pokud jste k objednávce obdrželi dárek, vztahují se na něj tyto podmínky. Jestliže nám výpověď smlouvy zasíláte předem na email a následně až zboží, je nutné, aby byl v emailu přesně specifikován variabilní symbol faktury, číslo objednávky, nebo jakékoliv informace identifikující objednávku. Vše musí být doručeno na email obchod@televiznicentrum.cz

Potřebujete zásilku odeslat z libovolné adresy a nechcete nikam chodit?

Můžete využít službu zaslat.cz, balík u Vás kurýr vyzvedne a předá k doručení. Vše jednoduše, přehledně, rychle! Možné využít i aplikaci pro mobilní telefony (Android / iOS).

Zaslat.cz

Ke stažení